Home..

Sweet home! :)
Har vart hemma med dem små sjuklingarna hela veckan. Nu är dom typ krya.. :)
Har nyss diskat i ca 50 minuter. Var mkt givande må jag säga.. Knepigt att disken aldrig diskar sig själv.
Vore ju liksom finnemangers de.
Karl sökes!! Som kan diska ;) Hahahahaa
Igår var Stefan här typ hela dan och kvällen. Var trevlans de.
Glodde på efterlyst och hade en sovandes liten dotter som var glödhet i mitt knä under hela programmet.
Idag vart de en sväng till bibblan och sedan handling på ica.
Handlar oftast av mormor då hon jobbar, eftersom ungarna blir helt till sig då.. Haha.
Men tror jag ska sluta med det hädan efter, hon tog betalt för 3 st pytt! Men jag köpte bara 2!
Och jag är ingen sån som går tillbaka och gnäller.. Men tror ja fasen ska göra de nu.
Är ju svindyrt med pytt!
Men sånt som händer ju, hon är duktig min mamma.  :)
Och snabbt gåre! :)
Finns fasen inge mer irriterande än sega kassor.. Haha
Nu är denna dag snart äntligen slut, är en aning utmattad. Ska bli så gött att krypa ner i min säng och läsa en ny bok. Men först natti natt sagor för dem 2 små spjuverna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0