Fredag igen då.. :)

Var uppe med tuppen i vanlig ordning, somnade faktiskt då jag nattade kidsen vid 19 tiden igår.. Haha, vaknade vid 02.00 men somnade om som tur var.. :) Var super trött då kl ringde ändå.. Mysko!
Var på ica och handlade efter dagis.. Jäkla skit väder, blir bara inne idag skulle jag tro :)
Tindra ska sova middag och Emma ska städa rummet! :)
Blir spagetti & köttfärssås till middag.
Tänkte kolla på film på ikväll då tjejerna sover. Roligare än så blir det inte. Åhhh glömde köpa coca cola!!! :((
Har förresten tänkt att ringa Mitt Hem i flera veckors tid, men det har bara inte blivit av... Så ringde jag nyss, men haha då är det stängt pga utbildning! Hahaa... Typiskt! Men blir inte ens förvånad.
För så fort jag ska göra något, ja då är det alltid strul!!!
Emma med pippilotter då hon är ungefär lika gammal som Tindra är nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0