Glest mellan...

Blogg inläggen nu jag vet! Men ni överlever ändå.. Ha ha.
Kan ju börja med att berätta att jag och kidsen var på lyxmiddag igår! :))
Potatisgratäng, oxfilé och beasås! Sallad och dressing, och coca cola! :) Var så sjukt lyxigt gott så jag åt som en gris!
Kidsen fick gourmetmat ;) Makaroner & falukorv samt majs! :)
I övrigt har vi bara slappat i helgen, fick ju mina efterlängtade byråer också, så nu är det ordning och reda både i sovrummet och klädkammaren! Känns kanske hur skönt som helst.
Imorgon hade jag tänkt få upp mina väggtexter och ramarna med foton av mina små skrotar.
Världens vackraste små face. ♥ ♥
Lyssnar kanske på världens skönaste låt just nu.

♥ ♥ ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0