God morgon eller nåt..

Min lilla tokfia vaknade 03.30 och ville ha vatten, hann knappt in i köket förrens hon stod bakom mig och sken med hela ansiktet och sa nu är det morgon mamma! Hon svepte vattenglaset och sa kissa.  Jag kissnödig nu. Du följa med mig. Okej... Försökte få henne att somna om efter det såklart, men kl 04.00 var det bara att släpa sig upp så inte Emma också skulle vakna. Haha vilken jäkla tur att jag var så uttråkad igår att jag gick och la mig vid 21.30 då! Somnade inte direkt men vid 22.30 kanske.
Just nu känner jag mig pigg.
Kidsen ska på dagis idag och jag har en tid kl 10 som kanske tar 1 timme. Sen blire BC med F.
Sen står det städning på schemat! Då dem små spjuverna har ätit sockerkaka, som spridit sig lite överallt ;) Nu blir det en par koppar kaffe och frulle till Tindra.
Trevlig tisdag !
Jag och Emma då hon va pluttis :)
Bjur på mitt skeva utseende! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0