Har så tråkigt!

Så jag skriver lite för att fördriva tiden lite då.. Haha, är inte ett dugg trött! Super le alla skit spel på fb, men kan ju inte sluta spela då Löf & Stefan ska hålla på och vara jobbig med mig... Grrrr. ;)
Har lyssnat sönder Whitney Houstons låt greatest love of all ikväll. Fattar inte varför jag måste lyssna på samma låt sjuttiofemtusen gånger i rad, haha men så är det. Igår lyssnade jag på Rasmus Seebach - engel i säkert 4-5 timmar. Ha ha ha galen jag!
Glöm inte att ställa om klockan inatt nu gott folk. :)
Var inge roligt att blogga så tar och släpar iväg röven till sängen och kryper ner tätt intill mina barn och läser en bok istället!
God  natt.. :)
Vill göra något åt mitt hår....Raka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0