Jorå satte!

Brrr så kyligt de är nu.. Me like! Eller kanske inte va.. Höhö.. :)
Ingen snö ännu iaf, hoppas den dröjer lääänge läääänge!
Igår var jag Och F på en shoppilishopp runda på bc.. Var ju trevlans de. Inhandlades en del på ikea sedan käkade vi på max, tror F blir lika chockad varje gång jag beställer... Muhahhaaa!
Ska strax hämta mina älsklingar på dagis och besöka HSB. Rättare sagt S, T och N! :)
Men först hänga upp tvätten på tork och diska om jag hinner. :)
Är så frusen idag och har ingen lust med någonting egentligen, hatar då jag har mina sånna här slow dagar! Uff
Fick en jävla räkning från videoteket idag också. Förseningsavgift på filmer jag lämnat tillbaka i dec 2009!!
Snyggt att skicka räkning nu.. Hade jag vetat de tidigare hade jag ju betalat de såklart. Bajs!
Lill Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0