Kommentarer!

Tror min lilla ynkliga blogg lever sitt eget lilla liv ibland, har fått en del kommentarer som jag inte "fått" förren nu! Vissa är skickade i juli.. :P
Hehe, kan fortfarande inte få mellanrum mellan raderna heller. Undra om de är någon inställning på min käre dator?
Kan ju blogga normalt hos mor min så.. Skumt!!
Kidsen är på dagis, och jag har donat lite här hemma, ska hämta dem kl 13 idag. Mina små skruttar..
Solen skiner, men är riktig höstblåst ute. Kallt och ruggigt.
Får se vad vi hittar på för skojigt sedan. Undra om fröken lyckades få Tindra att sova idag? Annars måste hon få sova en stund innan vi beger oss iväg på något.. :)
Börjar bli hungrig också! Vrål hungrig rättare sagt! :) Haha. Även att frysen stod öppen (lite bara, nästan stängd) upptäckte jag nyss, och senast jag var i frysen och rota var igår kväll vid 22-tiden.. Men de mesta var fryst fortfarande, bara nå mackor och glass som tinat lite som tur va.. :)
Ska ta mig en kopp java nu och läsa reklamen som kom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0