Nu har det brunnit..

Haha, ja herregud.. Sitter och sjunger julsånger för full hals.. :) Har slagit runt tror jag ;)
Men nu längtar jag sjukt mkt till julen alltså. :)
Men men den kommer sakta men säkert :)
Ikväll blir det efterlyst och sedan krypa ner i sängen som en utslagen säl ;)
Imorgon ska Birsta City få besök.. Hoppas det inte blåser så mycket bara, hatar att bege mig ut i blåsväder ;)
På fredag åker kidsen till sin pappi, så vad ska jag då göra...? Mmm hm mhmm, tåls att fundera på :))
Fått en inbjudan till en fest på ön. Även kallat Norrlands Hawaii ;) Så får väl resonera lite med lusten om de går :)

Fattar inte hur vissa kan tro att man kan köpa ALLT för pengar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0