Smilegubbe!

Såå skönt väder det var idag, alldeles lagomt för min smak :)
Imorgon är vi lediga, woho så skönt det ska bli alltså :)
Får väl se vad vi hittar på i helgen, blir inget åkande till pappsen denna helg då han håller på flyttar för fulla muggar.
Det blir idol mys med massa gotta iaf, kanske mormorn får sig ett besök också för ovanlighetens skull ;)
Hoppas på att broder kommer hit och borrar lite hål i mina väggar också!
Nu blir det kvällsfika, sen ska jag natta dem små tröttisarna.. :)
Nyss gjort en beställning på 1400 bilder och dagiskorten kommer snart också!
Jag älskar foton!!
Lite halv jobbigt att se alla bebis bilder, blir ju super sugen på en till! Hihii.. ;D
Kom på att jag har en chipspåse i skafferiet!!! Wie, ska lyxa till det med en film och floska resten av kvällen..
Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll folks!
Jag och Emma på hennes första nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0