Som sagt..

Har man ingen karl får man göra karl görat själv ;)
Skruvade upp min nya klädhängare, men lyckades inte få in pluggen helt så är en liiiten glipa haha, ye ye!
Sen bytte jag glödlampa i köket, och de var på håret att jag inte nådde upp och skruva i den trots att jag stod på en stol ;)
Och slutligen så fixade jag så att tvättmaskinen står rakt, så nu går den tyst.. Hihi!!
Nyss käkat pizza och diskat! Tvättat & hängt tvätt :) Tänkte ta mig ett bad nu.. För jäkla skönt ska de bli! :)
Har så sjukt tråkigt då kidsen somnat så lär garanterat bli en tidig kväll, ikväll igen ;)
Lill Tindra är snuvig och lite hes, men ingen feber ännu iaf..
Så får väl se hur hon mår imorgon.
Jävla influensa tider nu igen, usch..
Håller förresten på att sortera bilder som jag ska framkalla, säkert skrivit de innan, men nu är de på gång iaf.
Har endast lagt 1199 bilder i framkalla mappen.
Och har ca 30 mappar kvar att gå igenom.. *suck*
Hittade så sööööta bäs bilder på Tindra.. Hugis!
Apropå Tindra så både kissar och bajjar hon på pottan nu, så himla duktig!
Blöjan brukar även vara torr på morgonen och de typ första hon gör efter morgonmyset är att gå och kissa.
Stor tjejen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 20:48:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0