Tröttsamt.

Förstår inte hur vissa orkar ödsla tid på något omöjligt. Varför inte bara lägga ner..? Förstår det inte, inte ens i min vildaste fantasi! Vet att du bara menar väl men dessvärre ändrar jag mig inte...
Har precis fått hem mina älskade ungar igen.
Tindra sover, och Emma äter nötcréme!
Pappsen hade dem över dagen, så jag har rensat min garderob och lagt undan alla sommarkläder, och grejsat upp alla varma plagg..Huh!! Tycker de är så jobbigt med vinterkläder. Stora, varma och lurviga.. Uffa!
Ibland önskar jag att jag kunde få bli typ 7 år igen. Växa upp och göra andra val i livet, men serrni det vet vi ju alla att de är omöjligt! Ångrar så mycket! Men mina kids är det bästa jag gjort. Jag älskar dem så sjukt mycket.
Är så less på allt just för tillfället, skulle vilja ta mitt pick och pack och fly!
Jag & kidsen. Kidsen & jag! :)
Happy halloween eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0