VC dom kan dom!

Ringde VC imorse av en läskig orsak jag inte vill gå in på, men hon i luren måste ha missat 2000 talet helt och hållet!!! Typ..
Fick till svar att du behöver inte oroa dig, du är ju född 1983. Du går väl i skolan? Så då kan du uppsöka skolsyster. Hahaha what..?? Vart så ställd så jag svarade inte ens på det. Men alltså hallå i hålet.. Lugn i bussen nu va!!
Ja herregud, vart inte mycket klokare av de givande samtalet men, tacka vet ja google! ;)
Kidsen var på dagis 08.10 imorse, med pippilotter i håret och klänningar. Var nämligen fotograferings dax!
Gull plupparna fick frukost då vi kom dit så hoppas dom inte grisade ner sig allt för mkt bara.. :)
I fredags var jag hos mor och spelade spel.. Sov även kvar haha. Samma på lördan, men först var jag i Birsta med Lind och shoppa loss, åkte sedan tillbaka till mor och spelade kinaschack & geni med mina bröder och moder!
På Söndag kom mina skrotar hem igen så då vart de bakning och massa mys!
Var ner på ica imorse och handlade lite, då jag betalt tjöt de till i vinst grejerna i taket och börja blinka.. Synd för mig att jag inte ens använde ica kortet då.. Haha.. Men va tydligen ingen som vann, så dom fick väl bara någon knäpp :P
Nu ska jag dricka upp mitt älskade kaffe för att sedan övergå till de roligaste jag vet!
DISKA! Kanske de mest tråkiga annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0